|
||||
|
||||
Anđeli čuvari
Dakle, u zemlji Srbiji svakakvih čudesa...
Evo, ovde najnovije pikanterije dragih kolega ! Verovatno su im gastarbajteri Švajcarci kupili i detektore da kad najure divlje kopače mogu sami lakše da izvade šta je potrebno i uredno predaju poslodavcima! Promijenjeno od Vumi (15.08.2013 u 00:51 sati) |
|
||||
|
||||
nedavno su mene i kolegu sa foruma zaustavili saobracajci,sa detektorom na zadnjem sedistu i trazili dozvolu.
odmah sutradan sam zvao arheo-amatere iz cacka i razgovarao sa vlasnikom.Rece mi da dozvola kosta 5200 din,da ima dozvolu od ministarstva za izdavanje istih,uslov je bio da naprave cuvarsku sluzbu,i kaze da su obavestili sve policijske uprave u gradovima da su poceli s radom.E sad ne znam koju teritoriju pokrivaju ti 'cuvari'. Jedino nije znao da mi odgovori zasto su mog komsiju koji ima istu tu dozvolu policajci nedavno priveli,oduzeli detektor i ovih dana ga ceka sud |
|
|||
|
|||
cilj je sabrati sve,saznati sve o svima i onda polako obiranje. Jedan po jedan.
kad imas dozvolu automatski sve znaju o tebi i onda kad im se digne... |
|
||||
|
||||
Smesno.
|
|||
|
|||
Podržavam, veoma korisno ako uistinu i zaživi. Velika je razlika između tragača- ljubitelja i zaštitnika starina i onih koji to rade iz drugih pobuda.
|
|
|||
|
|||
Kad sad nisam razbio monitor nikad neću Ovo je isto kao kad bi stavio mčka u sušnicu da čuva meso.
|
|
||||
|
||||
e super je ovo uradjeno, ni u kolumbiji ne bi bolje odradili .
svima poznati sverceri , preprodavci i uvaljivaci falseva donirali uniforme i napravili svoju policiju koja ce srbiju da cuva od tragaca i preprodavaca nalaza /tj od njih samih / i to tako sto ce svojim clanovima da izda /nepostojecu/ dozvolu za traganje i preprodaju za samo 50 evra godisnje |
|
|||
|
|||
"Oni sve rade javno da ne bi izgledalo tajno"... i "Sve je suprotno od onoga sto izgleda da jeste".